welCOme....


SKILL FOTOGRAPHER ilmu baru

salam...hari nih aku rasa amat bertuah dan gembira sebab aku telah berjumpa dengan seseorang yang dianggap otai dalam fotographer..respect giler..mr rabani..seorang lelaki yang terlibat dalam advanture fotographer..tak ramai fotographer dalam adventure neh..kebanyakkan fotographer lebih memfokuskan kerjaya atau lens mereka terhadap pasangan yang berkhawin..tp lain pulak abang rani nih..abg rani nih penah terlibat dalam asgment untuk national geografi..dan aku penah tgok sendiri hasil2 gambar dan jugak gajet yang digunakan untuk fotography.
gmbr2 neh hasil bimbingan abg rani..mesti ckp xcantik atau korang pon bleh buat..mmg xdapat nak dinafikan gambar yang ada neh x cantik atau lawa..bah cempedak luar pagar..amik galah tolong jolokkan..so aku angap neh permulaan untuk aku perbaiki mutu2 gambar yang aku akan shoot selepas ni bedasarkan ape yang telah diperturunkan oleh sifoo2 atau pon master2 lens kepada aku..abg rani mmg bgs sebab bnyak tolong sampaikan tlg ajar untuk menggunakan software bg melakukan kerja2 menaiktaraf sesuatu gambar., mod yang sesuai,cara atau pon angle...thank abg rani..bg penggemar atau pon baru nak berjinak2 kita bleh share..kalau xtahu jugak kita rujuk kepada yang lebh pakar mcm abg rani...hehehhe

No comments:

Post a Comment